مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-10سياسي

بخشدار مرکزی اشکذر معرفی شد


بخشدار مرکزی اشکذر در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در این مراسم با بیان اینکه هر چند وقت یکبار مراسم تکریم و معارفه برگزار می شود؛ گفت: این نشان می دهد که پست و مقام ها ماندگار نیست و خوش به سعادت کسی که زمانی که مسئولیت خود را واگذار می کند در پیشگاه خدا و مردم و شهدا روسفید باشد.

سعید رستگاری افزود: با تغییر دولت ها، تغییر مسئولیت ها اجتناب ناپذیر است؛ اما علت ماندگاری بخشدار سابق که این مسئولیت را در دولت قبل پذیرفته بود؛ تلاش، جدیت، باانگیزه و روحیه انقلابی بوده است.

وی همچنین با اشاره به ویژگی های بخشدار مرکزی جدید عنوان کرد: امیدواریم همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی تلاش کنند تا با همراهی و همدلی با وی، توسعه و پیشرفت بیشتر را در این بخش رقم بزنند.

رستگاری با اشاره به مشکلات و چالش های شهرستان اشکذر، مهمترین مشکل این شهرستان را مقوله آلودگی هوا برشمرد و افزود: امیدواریم با جدیت مسئولان این شهرستان، مشکلات این منطقه برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه کار باید فقط برای رضای خدا انجام شود، بیان کرد: اگر کار برای خوشایند مسئولان بالادستی انجام شود، خسرالدّنیا والآخره خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی اشکذر معرفی شد

بخشدار مرکزی اشکذر معرفی شد