مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-05دانش

مسابقات دختران المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد کشور به ایستگاه پایانی رسید


مسابقات چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان و مؤسسات آموزش عالی شاهد و ایثارگر کشور در بخش دختران به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در همدان در حال برگزاری است، در رشته بسکتبال مقام سوم به دانشگاه بوعلی سینا، مقام دوم به دانشگاه الزهرا و مقام اول به دانشگاه شاهرود رسید.

در رشته شنا دانشگاه الزهرا مقام سوم، دانشگاه فردوسی مشهد مقام دوم و دانشگاه تهران مقام اول را کسب کردند و در رشته آمادگی جسمانی عنوان مقام سوم به دانشگاه فرهنگیان تهران، مقام دوم به دانشگاه الزهرا و مقام اول به دانشگاه اصفهان رسید.

همچنین در رشته هفت سنگ دانشگاه محقق اردبیلی مقام سوم، دانشگاه الزهرا مقام دوم و دانشگاه لرستان مقام دوم را کسب کردند و در تنیس روی میز مقام سوم مشترکا به دانشگاه گیلان و جهرم رسید و دانشگاه اصفهان و دانشگاه فردوسی مشهد دوم و سوم شدند.

شایان ذکر است در رشته دو و میدانی مقام سوم از آن دانشگاه فرهنگیان تهران شد، مقام دوم به دانشگاه تهران رسید و دانشگاه بوعلی سینا مقام اول را کسب کرد.

در رشته بدمینتون نیز مقام سوم به طور مشترک به دانشگاه اصفهان و دانشگاه تهران رسید، دانشگاه فردوسی مشهد مقام دوم را کسب کرد و مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دختران المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد کشور به ایستگاه پایانی رسید

مسابقات دختران المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد کشور به ایستگاه پایانی رسید