مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21حوادث

دستگیری پدر سنگدل به اتهام قتل دخترش


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پدری که دختر 10 ساله اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سیدرضا عمادالدینی؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: مرگ مشکوک دختر خردسالی بر اثر ضرب و جرح شدید در خانه ای در محدوده شهرری به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وی افزود: مأموران کلانتری 176 حسن آباد راهی محل حادثه شدند و با جسد دختر 10 ساله ای مواجه شدند که آثار کبودی بر روی بدنش به شدت مشهود بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد یک کابل برق که به نظر می رسید وسیله قتاله باشد در گوشه ای از زمین خانه افتاده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: همین موضوع کافی بود تا مأموران کلانتری پدر دختر بچه را هدف تحقیق قرار دهند؛ وی در همان بازجویی های اولیه از این جنایت هولناک رازگشایی کرد و گفت، چند سال قبل در کشور افغانستان ازدواج کردم و صاحب دختر شدم اما خیلی زود از همسرم جدا شدم و با تنها فرزندم به ایران آمدم.

وی گفت: در ایران با یک زن جوان آشنا شدم و مجدداً ازدواج کردم و چند سال بعد صاحب فرزندان دیگری شدم؛ روز حادثه ما به یک دورهمی رفتیم به همین خاطر دخترم در خانه تنها ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پدر سنگدل به اتهام قتل دخترش

دستگیری پدر سنگدل به اتهام قتل دخترش