مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-15ورزشي

بازیچه شدن بانوان بسکتبالیست در غفلت مسوولان


تعدادی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در کاپ آسیا از خواندن سرود ملی امتناع کردند که این اتفاق دست آویز برخی رسانه های ضد ایرانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در حالی به میزبانی تایلند برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان برای دومین دوره متوالی در این مسابقات شرکت کرد ه اند.

بانوان بسکتبالیست ایران دو بازی خود مقابل مالزی و مغولستان را با برتری پشت سر گذاشتند، اما در دیدار با اندونزی که امروز برگزار شد مغلوب حریف شدند تا به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کنند.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی در این مسابقات شرکت کرده که در این پیکارها برای اولین بار به پیروزی دست یافت تا پس از 50 سال نخستین برد خود را جشن بگیرند، با این حال به نظر می رسد دو برد متوالی، بانوان بسکتبالیست چندان به مذاق برخی از رسانه های معاند و ضد ایرانی که همواره به دنبال نشان دادن ضعف ها، بخصوص در بخش بانوان هستند، خوش نیامده است.

این در شرایطی است که این رسانه ها اشاره داشتند که برخی از ورزشکاران تیم ملی، اقدام به خواندن سرود ملی کشورمان نکرده اند.

در این رابطه نیاز هست که چند نکته بار دیگر یادآوری شود تا برخی از ورزشکاران که در غفلت به سر می برند، اجازه ندهند که به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیچه شدن بانوان بسکتبالیست در غفلت مسوولان

بازیچه شدن بانوان بسکتبالیست در غفلت مسوولان