مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-29سياسي

سقاخانه «معجز» اردبیل محل کرامات اهل بیت(ع)/ حکایتی که حقیقت دارد


در هیاهوی زندگی و گرفتاری های دنیا هرکس به زبانی حسین (ع) و برادر رشید و باغیرتش عباس ابن علی را در خلوت خود نجوا می کند وچشم امید به شهید شریف کربلا دارد.

- اردبیل-در هیاهوی زندگی و گرفتاری های دنیا هرکس به زبانی حسین (ع) و برادر رشید و باغیرتش عباس ابن علی را در خلوت خود نجوا می کند وچشم امید به شهید شریف کربلا دارد.

خبرگزاری مهر -گروه استان ها؛ عادله جوادزاده: در هر کوی و برزنی که وارد می شوی طنین صدای یاحسین (ع) و یا ابالفضل (ع) گوش جان را جلا می دهد.

سیاهی های کشیده شده بر در و دیوار شهر اردبیل پایتخت حسینیت را بار دیگر میزبان عزای فرزند نبی مکرم اسلام و علمدار باوفای دشت نینوا کرده است تا این بار نیز از پس تاریخ 1400 ساله عمق عشق و ارادت مردم حسینی اردبیل به اهل بیت (ع) نشان داده شده و دست های دراز شده به سمت دشت تفتیده کربلا این بار حاجات قلبی خود را از فرزندان رشید زهرا (س) طلب کنند.

اردبیل قرن ها است که با ارادت به دستگیر بی دست کربلا ابوالفضل العباس (ع) به شهر حسینی و ابوالفضلی معروف است و شاید از همان سالی که در محله معجز اردبیل معجزه عباس (ع) رخ داد این شهر نظرکرده فرزند رشید حیدر کرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقاخانه «معجز» اردبیل محل کرامات اهل بیت(ع)/ حکایتی که حقیقت دارد

سقاخانه «معجز» اردبیل محل کرامات اهل بیت(ع)/ حکایتی که حقیقت دارد