مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-14سياسي

تشریح سامانه «سهیم» و خبرهای خوب از ثبت ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اقدامات انجام شده در این دستگاه ار تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز به همه خبرنگاران اظهار کرد: ثبت احوال از سال 1297 در سوم دی ماه با صدور اولین شناسنامه به نام فاطمه ایرانی کار خود را استارت زد در ادامه با صدور برگه های معمولی هویت مردم را در اختیار آنها قرار می داد با گذشت زمان بخشی از جامعه شناسنامه دار و بخش دیگری بدون شناسنامه بودند.

پرهیزگار یادآور شد: با شروع انقلاب با برنامه اساسی ثبت احوال کار خود را شروع کرد یکی از اقدامات تعویض نام های نامانوس بود.

وی با بیان اینکه ثبت وقایع چهارگانه حیاتی توسط ثبت احوال مهمترین وظیفه این دستگاه است گفت: طی 44 سال گذشته یک پایگاه اطلاعاتی جمعیتی در ثبت احوال داشته ایم که بیش از 200 دستگاه و سازمان در بستر اطلاعات هویتی ثبت احوال به مردم خدمات می دهند و ما وظیفه پاسداری از مرزهای هویتی و تابعیتی مردم را در داخل و خارج کشور بر عهده داریم.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه های جدید سازمان ثبت احوال کشور جایگزینی کارت هوشمند ملی به جای کارت های قدیم در اولویت است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سامانه «سهیم» و خبرهای خوب از ثبت ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

تشریح سامانه «سهیم» و خبرهای خوب از ثبت ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد