مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-16اقتصادي

هیچ جایگاه سوختی در شهرستان رشت تعطیل نشده است/ سوخت گران نمی شود


هیچ جایگاه سوخت رسانی در شهرستان رشت تعطیل نشده گفت: از روز گذشته در جایگاه های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: هیچ جایگاه سوخت رسانی در شهرستان رشت تعطیل نشده گفت: از روز گذشته در جایگاه های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم.

کیا عاشوری امروز در بازدید از تحریریه ایسنا در خصوص شایعاتی مبنی بر گرانی سوخت و تعطیلی جایگاه های سوخت در سطح شهرستان، گفت: از روز گذشته در جایگاه های سوخت شهرستان شاهد افزایش حجم خودروها و تقاضای سوخت هستیم؛ دولت بنا ندارد به هیچ عنوان قیمت سوخت را افزایش دهد اما تاکید بر مدیریت مصرف دارد.

وب با بیان اینکه هیچ جایگاه سوخت رسانی در شهرستان رشت تعطیل نشده، گفت: روزانه 4 میلیون و 300 هزار لیتر مصرف سوخت استان است که این میزان در پنجشنبه و جمعه ها خصوصا در ایام تابستان به اندازه یک میلیون لیتر دیگر هم افزایش مصرف را شاهد هستیم، لذا دولت بنا نیست قیمت سوخت را افزایش دهد اما با این میزان مصرف روزانه، مدیریت مصرف سوخت لازم است.

وی با بیان اینکه ایسنا از خبرگزاری های خوب و جوانپسند است که همواره با شفاف سازی، انتشار و انعکاس اخبار دقیق و درست منبع معتبری برای مردم و مسئولین است، امیدآفرینی را از ارکان مهم در رسانه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جایگاه سوختی در شهرستان رشت تعطیل نشده است/ سوخت گران نمی شود

هیچ جایگاه سوختی در شهرستان رشت تعطیل نشده است/ سوخت گران نمی شود