مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-15سياسي

سنددار کردن بستر رودخانه ها گام مهم برای مقابله با زمین خواری است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: سنددار کردن بستر رودخانه ها گامی مهم برای مقابله با زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی فولیان در چهارمین جلسه کارگروه املاک و مستندسازی شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: دستگاه هایی که اموال دولتی را در اختیار دارند باید امانتداری کنند و از اموال تحت اختیار و حقوق بیت المال صیانت کنند.

وی ادامه داد: در تصمیم گیری ها، اجزا، ارکان و ساختار دستگاه ها باید به گونه ای عمل شود که با حفظ امانتداری از هرگونه تضییع اموالِ تحت اختیار دولتی پیشگیری شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی و اهمیت اسناد رسمی عنوان کرد: یکی از بهترین روش های صیانت از اموال، تعیین تکلیف اموال است.

فولیان ضمن تاکید بر ضرورت فراهم کردن مقدمات اجرای قانون حدنگار توسط دستگاه های متولی امر اظهار داشت: شناسنامه دار کردن اموال؛ گام مثبتی به منظور در امان ماندن اموال از رفتارهای مجرمانه است.

این مقام قضایی در ادامه اضافه کرد: قانون جامع حدنگار این امکان و فرصت را فراهم می آورد تا دستگاه ها با ارائه کلیه مستندات و اطلاعات توصیفی اموال و املاک خود به اداره کل ثبت اسناد و املاک؛ مقدمات اجرای این قانون و سنددار شدن اراضی و املاک تحت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار کردن بستر رودخانه ها گام مهم برای مقابله با زمین خواری است

سنددار کردن بستر رودخانه ها گام مهم برای مقابله با زمین خواری است