مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-22سياسي

النخاله در گفت وگو با ولایتی: ترسی از تهدید سران صهیونیستی نداریم


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی طی تماس تلفنی با مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، گفت که مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه با علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، آخرین تحولات میدانی فلسطین را بررسی کرد.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، ولایتی در این تماس تلفنی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همچنان حامی ملت و مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند.

طرفین همچنین وضعیت قدس و کرانه باختری و حملات روزانه صهیونیستها به مسجدالاقصی، قدس اشغالی و کرانه باختری را بررسی کردند.

النخاله هم گفت که مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، کوتاهی نخواهد کرد و تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی هم ملت و مقاومت فلسطین را نخواهد ترساند.

 مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اسفند ماه گذشته با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.

ولایتی در این تماس با ابراز حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات و مقاومت ملت بزرگ فلسطین، از اتحاد مردم در مقابله با اشغالگری صهیونیست ها تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النخاله در گفت وگو با ولایتی: ترسی از تهدید سران صهیونیستی نداریم

النخاله در گفت وگو با ولایتی: ترسی از تهدید سران صهیونیستی نداریم