مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-28سياسي

بصیرت افزایی و دشمن شناسی از درس های عاشورا بود


امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و دشمن شناسی از درس های عاشورا بود، گفت: حضرت زینب (س) جهاد تبیین را آغاز کرد و اگر نبود نقش آفرینی میراث داران حادثه عاشورا، - ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و دشمن شناسی از درس های عاشورا بود، گفت: حضرت زینب (س) جهاد تبیین را آغاز کرد و اگر نبود نقش آفرینی میراث داران حادثه عاشورا، دشمن با دروغ به کار خود ادامه می داد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (6 مردادماه) در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان، ضمن تسلیت عاشورای حسینی، اظهار کرد: از ابتدای خلقت بشریت کسانی که راه درست را پیدا کردند، سعادتمند شده و کسانی که راه درست را پیدا نکردند به بدبختی و ظلمت دچار شدند.

وی با اشاره به اینکه 124 هزار پیامبر آمدند که راه درست را به بشریت نشان دهند، بیان کرد: هدف امام حسین (ع) از قیام دادن درس آزادگی و بشارت بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با قدردانی از هیئت رزمندگان اسلام برای برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا، افزود: امسال هم مثل سنوات گذشته شاهد حضور باشکوه مردم عزادار در مراسم روز عاشورا بودیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه محبت اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) یک نعمت برای مومنین است، اضافه کرد: همان طورکه پیامبر اکرم (ص) 1400 سال قبل فرمودند: محبت امام حسین (ع) تا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی و دشمن شناسی از درس های عاشورا بود

بصیرت افزایی و دشمن شناسی از درس های عاشورا بود