مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-17بين الملل

وزیر دادگستری لبنان: منتظر صدور حکم قذافی هستیم


وزیر دادگستری لبنان با اشاره به اینکه پرونده پسر قذافی یک پرونده قضایی است، گفت: منتظریم قاضی این پرونده حکمش را صادر کند.

- وزیر دادگستری لبنان با اشاره به اینکه پرونده پسر قذافی یک پرونده قضایی است، گفت: منتظریم قاضی این پرونده حکمش را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روسیاالیوم، هنری خوری وزیر دادگستری دولت پیشبرد امور لبنان گفت مسئله هانیبال قذافی یک پرونده قضایی است و آن ها منتظر صدور حکم قاضی هستند تا این پرونده به طور اساسی تعیین تکلیف شود.

وزیر دادگستری دولت پیشبرد امور لبنان بعد از دیدار با مسئولان سازمان حقوق بشر با اشاره به قضایی بودن پرونده هانیبال قذافی تاکید کرد که با وزارت دادگستری لیبی در این زمینه همکاری داریم.

اخیرا شربل میلاد الخوری وکیل هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی گفته است: الصدیق الصور، دادستان کل لیبی 30 ژوییه نامه ای را با موضوع درخواست همکاری بین المللی برای غسان عویدات، دادستان لبنان فرستاد و در آن علاوه بر اعلام آمادگی خود برای همکاری در پرونده تحقیقات درخصوص ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش خواهان آزادی هانیبال قذافی و تحویل وی به لیبی براساس قانون لبنان شد.

غسان عویدات قبلا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجدید لبنان آمادگی خود را برای همکاری و تحویل پرونده به زاهر حماده، بازپرس و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری لبنان: منتظر صدور حکم قذافی هستیم

وزیر دادگستری لبنان: منتظر صدور حکم قذافی هستیم