مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-19سياسي

میامی مهیای برگزاری اجلاسیه شهدا/ نمایشگاه ادوات رزمی برپا می شود


فرمانده سپاه میامی از آمادگی شهرستان برای برگزاری رویداد بزرگ اجلاسیه شهدا خبر داد و گفت: در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه بزرگ ادوات و دستاوردهای دفاعی و رزمی ایران اسلامی برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی صبح شنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه بزرگ شهدای میامی به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به آمادگی های لازم برای میزبانی میامی از این رویداد مهم فرهنگی، تاکید کرد: شهرستان میامی نخستین شهرستان استان سمنان خواهد بود که میزبان اجلاسیه های شهرستانی شهدای استان است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای میامی از سی و یکم شهریورماه به مدت سه روز برگزار می شود، ابراز کرد: آماده سازی مکان سه چنار برای میزبانی از این رویداد با همکاری شهرداری و شورای شهر همچنین انتقال سرویس های بهداشتی سیار به منطقه و برپایی غرفه های نمایشگاه اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در زمره اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

فرمانده سپاه میامی از ساماندهی و آماده سازی گلزار شهدای گمنام شهرستان برای میزبانی رویداد و آماده سازی جایگاه برگزاری اجلاسیه و سخنرانی ها خبر داد و گفت: پیگیری انتقال و استقرار ادوات نظامی برای نمایش در نمایشگاه جنبی اجلاسیه شهدای میامی، فضاسازی شهری، شناساندن شهدای شهرستان از جمله دیگر اقداماتی است که برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی مهیای برگزاری اجلاسیه شهدا/ نمایشگاه ادوات رزمی برپا می شود

میامی مهیای برگزاری اجلاسیه شهدا/ نمایشگاه ادوات رزمی برپا می شود