مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-13حوادث

همسر شهید مدافع حرم از حق خود گذشت


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به صدور رأی عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه گفت: بر اساس رأی صادره از سوی دادگاه متهمین به حبس، پرداخت دیه و جریمه نقدی محکوم شدند که با اعلام رضایت همسر و فرزند شهید بخشیده شدند.

کرمی در تشریح جزییات این حادثه اظهار داشت: طی هفته های گذشته همسر و دختر شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم در استان، مقابل درب منزل خود به دلیل انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر به دو خانم حرمت شکن به صورت محترمانه تذکر می دهند، اما متأسفانه این دو خانم و یک مرد که به همراه آن ها بود، همسر شهید و دخترش را مورد هتک حرمت و ضرب و جرح قرار می دهند.

وی افزود: به دنبال این حادثه و جریحه دار شدن احساسات مردم شهیدپرور کرمانشاه تحقیقات برای شناسایی این افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت و هر سه آن ها بازداشت شدند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این افراد، عنوان کرد: رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نهایت رأی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید مدافع حرم از حق خود گذشت

همسر شهید مدافع حرم از حق خود گذشت