مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-09سياسي

مسئولان از تبلیغات اسلامی به عنوان خط مقدم اقدامات فرهنگی حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم اقدامات فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله شعبانی موثقی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش های بسیاری انجام داده اند که قدردان هستیم.

وی بیان کرد: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست و در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان دارند گفت: ایشان می دانند در چه جبهه ای ایستاده اند و در کجای تاریخ ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان طی چند سال اخیر با تلاش های مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی همدان اتفاق افتاده  و ایشان به دنبال اسم و رسم نبودند.

شعبانی بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت الاسلام نظیری بودند که البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود، امیدواریم حجت الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از تبلیغات اسلامی به عنوان خط مقدم اقدامات فرهنگی حمایت کنند

مسئولان از تبلیغات اسلامی به عنوان خط مقدم اقدامات فرهنگی حمایت کنند