مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-24سياسي

نماینده صومعه سرا: دولت از کشاورزان حمایت کند


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آزادسازی واردات برنج گفت: دولت واردات برنج را آزاد کرده است این در شرایطی است که همچنان برنج سال 1401 کشاورزان در انبارهاست.

- نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آزادسازی واردات برنج گفت: دولت واردات برنج را آزاد کرده است این در شرایطی است که همچنان برنج سال 1401 کشاورزان در انبارهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی نحوه سیاست گذاری دستگاه های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور با بیان اینکه خوشحالیم که آقای نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شده است اما کار فقط به دست آقای وزیر حل شدنی نیست ، اظهار کرد: مشکل اینجا است که در بخش های مختلف کشاورزی هزینه های کشاورزی روز به روز افزایش می یابد؛ اگر دولت واقعا قصد حل کردن مشکلات کشاورزی را دارد بجای اینکه دست به وارد محصولات کشاورزی با قیمت بالا بزند، از کشاورز داخلی کشور حمایت کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت واردات برنج را آزاد کرده است این در شرایطی است که همچنان برنج سال 1401 کشاورزان در انبارهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده صومعه سرا: دولت از کشاورزان حمایت کند

نماینده صومعه سرا: دولت از کشاورزان حمایت کند