مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 00:202023-07-26سياسي

مشعل ها برای عرض ارادت به شهدای کربلا روشن شدند


مردم شهر قم در قالب 1700 هیئت، مراسم مختلف دهه اول محرم را برگزار کردند، با رسیدن به شب تاسوعای حسینی، عزای مردم به اوج رسیده و در هر کوی و بزنی نوای «یا عباس (ع)» به گوش می رسد.

- مردم شهر قم در قالب 1700 هیئت، مراسم مختلف دهه اول محرم را برگزار کردند، با رسیدن به شب تاسوعای حسینی، عزای مردم به اوج رسیده و در هر کوی و بزنی نوای یا عباس (ع) به گوش می رسد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: محرم به روز دهم نزدیک می شود و به تاسوعای حسینی نزدیک تر، روزی که شیعیان به یاد باوفادارترین برادر تاریخ، نوای غم انگیز علمدار نیامد سر می دهند.

راویان کربلا می گویند دشمن در عصر روز تاسوعا قصد آغاز جنگ را داشته است، خبر که به سیدالشهدا علیه السلام رسید، فقط یک حرف بر زبان آورد اَینَ عباس؟ اباعبدالله از قمر بنی هاشم خواست تا با لشکر دشمن حرف بزند و از آنان یک شب دیگر برای خواندن قرآن و اقامه نماز مهلت بگیرد.

در شب تاسوعای حسینی، مردمان شهر کریمه اهل بیت (ع) غرق در ماتم و عزا هستند و در هر کوی و بزنی فریاد یاد عباس (ع) به گوش می رسد.

حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مملو از زائران و مجاوران بانوی کرامت و عزاداران حسینی است و دسته های عزادار کوچک و بزرگ از نقاط مختلف شهر خود را به میدان آستانه می رسانند تا سینه زنان و زنجیرزنان در حرم اخت الرضا علیه السلام حضور ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل ها برای عرض ارادت به شهدای کربلا روشن شدند

مشعل ها برای عرض ارادت به شهدای کربلا روشن شدند