مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-09سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله شعبانی موثقی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش های بسیاری انجام داده اند.

وی افزود: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان همدان دارند، گفت: ایشان می دانند در چه جبهه ای ایستاده اند و در کجای تاریخ ایستاده اند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ایشان به دنبال اسم و رسم نیستند، بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت الاسلام نظیری بودند البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حجت الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم شاهد ادامه این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است

سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است