مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-18سياسي

گره کور مجموعه تعاونی مسکن ایثارگران رزن باز شد


پس از 35 سال گره کور پروژه تعاونی مسکن ایثارگران شهرستان که سال 67 تاکنون باقی مانده بود در دولت کنونی باز شد.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: پس از 35 سال گره کور پروژه تعاونی مسکن ایثارگران شهرستان که سال 67 تاکنون باقی مانده بود در دولت کنونی باز شد.

علی اصغر غفاری آثار 26 مرداد در جلسه تجلیل از آزادگان شهرستان به مناسب سالروز آزادی آزادگان، اظهار کرد: تا انتهای سال در شهرستان رزن هیچ کس برای مسکن بدون زمین نخواهد بود مگر اینکه خودش نخواهد.

وی با مرتفع شدن مشکل تعاونی مسکن ایثارگران و نیز تعاونی مسکن 330 قطعه ای بهداشت و درمان و تعاونی 610 قطعه ای آموزش و پرورش جمعا 1100 قطعه زمین برای ساخت مسکن آماده احداث بوده که با آغاز عملیات اجرایی این تعاونی های فوق تعداد 3300 واحد مسکونی احداث خواهد شد، ضمن اینکه برای احداث این تعداد مسکن تسهیلات لازم نیز پرداخت می شود.

غفاری آثار همچنین از تملک 90 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن شهر رزن خبر داد و یاد آور شد :این میزان زمین تملک شده حدود 2400 قطعه زمین بوده که با این میزان زمین تامین شده با شاخص های در نظر گرفته شده به همه حتی برای مجردها نیز زمین تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه مسکن مهر دمق از سال 89 باقی مانده بود، افزود: خوشبختانه مشکل مسکن دمق به عنوان یکی از مشکلات کور گذشته نیز با پیگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور مجموعه تعاونی مسکن ایثارگران رزن باز شد

گره کور مجموعه تعاونی مسکن ایثارگران رزن باز شد