مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-10سياسي

رقابت 380 دانش آموز درمسابقات استانی طرح ملی دادرس درخراسان جنوبی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از رقابت 308 دانش آموز در یازدهمین دوره مسابقات استانی طرح ملی دادرس استان خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی کاوسی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی دادرس با بیان اینکه از دانش آموزان خواستاریم آمادگی و توان افزایی را جدی بگیرند، افزود: اگر فرهنگ نوع دوستی در بین جامعه به ویژه دانش آموزان ترویج شود، آینده ایران تأمین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان همدلی و هم افزایی است، اظهار کرد: تجربه های حوادث گذشته در استان نشان داده که مردم خراسان جنوبی نه تنها در زمان بحران بلکه در تمامی صحنه های کمک به نیازمندان و در کاهش آلام دردمندان خوش درخشیده اند.

کاوسی با اشاره به یازدهمین دوره مسابقات استانی طرح ملی دادرس در استان بیان کرد: این طرح با رقابت 308 دانش آموز در قالب 11 تیم خواهران و 9 تیم برادران از شهرستان های استان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره در بخش های حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری، خونریزی، پانسمان و بانداژ، پناه گیری و خروج ایمن، شکستگی و آتل بندی، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی و همین طور آزمون کتبی به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 380 دانش آموز درمسابقات استانی طرح ملی دادرس درخراسان جنوبی

رقابت 380 دانش آموز درمسابقات استانی طرح ملی دادرس درخراسان جنوبی