مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-20سياسي

امنیت درمرزها برقرار است/زوار اربعین بامشکل امنیتی روبرو نمی شوند


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همرزمان ما با تشکیل ستادهایی توانسته اند امنیت را برقرار کنند، گفت: قطعاً زوار با مشکل امنیتی طی مسیر پیاده روی اربعین روبرو نخواهند شد.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه همرزمان من در سه منطقه سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان با تشکیل ستادهایی توانسته اند امنیت را برقرار کنند، گفت: قطعاً زوار با مشکل امنیتی طی مسیر پیاده روی اربعین روبرو نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت وگو با برنامه نیم ‎روز رادیو اربعین درباره اقدامات نیروی دریایی ارتش در اجتماع بزرگ اربعین، اظهارداشت: هر سال از کشورهای پاکستان، هندوستان و افغانستان زوار از طریق مرز زمینی وارد کشورمان می شوند که به کربلا سفر داشته باشند از این رو از سال گذشته تمهیداتی در موکب چابهار اندیشیده شده که امسال، تقویت می شود.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی در تأمین ارتباطات مخابراتی و زیر ساخت ها تلاش خواهد کرد تا زوار ارتباط خوبی با خانواده هایشان در حین سفر برقرار کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مقوله تأمین امنیت زوار تصریح کرد: با وجود اینکه که در خرمشهر مستقر هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت درمرزها برقرار است/زوار اربعین بامشکل امنیتی روبرو نمی شوند

امنیت درمرزها برقرار است/زوار اربعین بامشکل امنیتی روبرو نمی شوند