مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:052023-07-24اقتصادي

مالکان مشمول ماده صد از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند


پایان دی ماه امسال آخرین فرصت مالکان مشمول بند (ت) ماده صد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خدادکاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، امروز طی نشستی با حضور دادستان فردیس و شهرداران فردیس و مشکین دشت، گفت: بر اساس بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کل کشور ساختمان ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه اقدام به ساخت وساز کرده اند می بایست به سرعت تعیین تکلیف شده و نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نمایند.

کاشفی بیان کرد: بر این اساس مقرر شد چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته برخلاف اصول سه گانه فنی، بهداشتی و شهرسازی بوده همچنین استانداردهای لازم در آن رعایت نشده باشد، به گونه ای که استحکام بنای آن توسط شهرداری تأیید نشود حکم صادره توسط کمیسیون لازم الاجرا است.

وی افزود: همچنین ساختمان هایی که تجاوز به معابر شهر و یا املاک مجاور و یا پیش آمدگی داشته باشد و یا تغییر کاربری باغات و فضای سبز صورت گرفته باشد نیز حکم صادره ماده صد لازم الاجراست.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ساختمان هایی که بر خلاف مفاد پروانه ساخته باشند نیز، اظهار کرد: چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته برخلاف مفاد پروانه یا بدون پروانه ساختمانی بوده و لکن، شهرداری آن مستحدثات را از نظر اصول سه گانه فنی بهداشتی و شهرسازی تأیید نماید، پس از احراز مالکیت، مالک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان مشمول ماده صد از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند

مالکان مشمول ماده صد از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند