مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-03سياسي

مراکز بین راهی باید مکان مناسب برای اقامه نماز فراهم کنند


ایجاد جایگاه های نماز با امکانات مناسب برای مسافرین در بین راه ها یک وظیفه است در جایگاه های سوخت و در مجتمع های خدماتی و رفاهی باید جاگاه مناسب برای اقامه نماز فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، اکبر عظیمی در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بانه با اشاره به اینکه از گذشته در کردستان نسبت به استان های دیگر در زمینه ساخت نمازخانه کمتر کار انجام شده است، اظهار کرد: در پروژه های عمرانی باید نمازخانه و مسجد پیش بینی شود و دستورالعمل های بهداشتی در این مکان ها رعایت شود.

رییس ستاد اقامه نماز کردستان گفت: ایجاد جایگاه های نماز با امکانات مناسب برای مسافرین در بین راه ها یک وظیفه است در جایگاه های سوخت و در مجتمع های خدماتی و رفاهی باید جاگاه مناسب برای اقامه نماز فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: اقامه نماز در دستور کار کارگروه اجتماعی استانداری و فرمانداری ها تابعه قرار گیرد و همچنین اقامه نماز در مدارس دستور کار شورای آموزش و پرورش نیز قرار گیرد و خادمان و فعالان حوزه نماز نیز شناسایی و مورد تجلیل قرار گیرند.

عظیمی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید امام جماعت و نمازخانه داشته باشند و اذان ظهر نیز باید به صورت زنده یا با استفاده از وسایل صوتی پخش شود و از هر گونه مراسم و جلسه در وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بین راهی باید مکان مناسب برای اقامه نماز فراهم کنند

مراکز بین راهی باید مکان مناسب برای اقامه نماز فراهم کنند