مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-30سياسي

بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد


بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت قرآن کریم، بر ضرورت وحدت امت اسلامی در پاسداشت حریم اصول و اعتقادات تاکید می ورزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور بیانیه ای در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم تاکید کرد:  اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن محکومیت شدید اهانت های سلسله وار  ساحت قرآن کریم، واکنش جدی بخش های دیپلماسی کشورهای اسلامی در قبال این بی حرمتی  به مقدسات را متذکر می شود و بر ضرورت وحدت و یک صدایی کل امت اسلامی در پاسداشت حریم اصول و اعتقادات و مقدسات با نقش آفرینی سازمان های بین المللی و تشکل های اسلامی تاکید می ورزد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:  إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (حجر-آیه9) درافتادن ایادی شیطان با نور وحی و کلام الهی سنت پلید شیطانی است که به گواه تاریخ نتیجه ای جز تجلی بیشترکلام  خداوند و انتشار نور آن در عالم نداشته است.

جنایت فرهنگی اخیر در کشورهای غربی از جمله سوئد و دانمارک در اهانت به ساحت قرآن کریم که با حمایت و زمینه سازی دولت آن کشورها رخ داده، دسیسه ای شیطانی است که در سلسله اقدامات کشورهای غربی در ترویج اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد

بسیج اساتید علم و صنعت: وحدت مسلمانان در موضوع اهانت به قرآن ضرورت دارد