مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-03سياسي

کارگروه تسهیل زیر ذره بین رسانه


تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کشور اردیبهشت ماه سال 94 در هیئت دولت به تصویب رسید و به دنبال آن در محدوده زمانی خرداد تا تیرماه همان سال این کارگروه در تک تک استانهای کشور از جمله فارس فعال شد که در استان فارس تا کنون 524 جلسه کارگروه ستاد تسهیل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کشور اردیبهشت ماه سال 94 در هیئت دولت به تصویب رسید و به دنبال آن در محدوده زمانی خرداد تا تیرماه همان سال این کارگروه در تک تک استانهای کشور از جمله فارس فعال شد.

  وظایف این کارگروه در شش بند تعریف شده که اصلی ترین آن بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل است.

 طبق قانون تصمیمات کارگروه در حدود اختیارات قانونی دستگاههای عضو کارگروه و با رعایت قوانین و مقررات مربوط لازم الاجرا است در استان فارس تا کنون پانصد و بیست و چهار جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که بیش از 115 جلسه آن در دولت سیزدهم تشکیل شده است.

بررسی سوابق و صورتجلسات این کارگروه نشان می دهد پیش از این عمدتا معاونت اقتصادی با تفویض اختیار ریاست جلسات کارگروه را بر عهده داشت و جلساتی که با حضور شخص استاندار تشکیل می شد، معدود بودند، همچنین دستور کار این جلسات نیز بسیار اندک و انگشت شمار بود تا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تسهیل زیر ذره بین رسانه

کارگروه تسهیل زیر ذره بین رسانه