مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-23سياسي

راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد روز یکشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: - راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اشتغالزایی مانع بروز آسیب اجتماعی و جرایم می شود؛ بنابراین راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است که باید در لرستان به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد روز یکشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: لرستان دارای منابع اقتصادی از جمله سنگ های تزیینی است اما متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است که می بایست توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اشتغالزایی مانع بروز آسیب اجتماعی و جرایم می شود بنابراین راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که باید در لرستان به صورت جدی دنبال شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری اقتصادی، مذهبی و فرهنگی بدون مولفه های امنیت و سلامت انجام نخواهد شد اضافه کرد: ایران اسلامی طی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است

راه اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است