مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-18ورزشي

اصفهان، میزبان پنج رشته در المپیاد کشوری


مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور میزبان 5 رشته خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور میزبان 5 رشته خواهد بود.

جواد محمدی با اعلام میزبانی استان اصفهان در 5 رشته از چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، اظهار کرد: استان اصفهان در بخش پسران در رشته های ترامپولین، والیبال و بسکتبال و در بخش دختران در رشته های هندبال و والیبال میزبان است.

وی افزود: در چهارمین دوره المپیاد نزدیک به 8 هزار ورزشکار در سطح کشور با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد استان اصفهان میزبان بیش از 2500 ورزشکار خواهد بود.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور توانست مقام دوم این رقابت ها را بدست آورد که امیدوارم امسال صدرنشینی ورزشکاران خوب اصفهان تا پایان المپیاد ادامه داشته باشد و بهترین نتیجه برای کاروان زاینده رود رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه میزبانی اصفهان به شرح ذیل می باشد: 1-ترامپولین پسران از تاریخ 26 الی 30 مرداد (خانه ژیمناستیک) 2- والیبال پسران از 1 الی 7 شهریور .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، میزبان پنج رشته در المپیاد کشوری

اصفهان، میزبان پنج رشته در المپیاد کشوری