مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-02پزشكي

چرا نباید تخم مرغ و تن ماهی را باهم مصرف کنیم؟


ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، - جی پلاس ، شاید شما یکبار تن ماهی با تخم مرغ را امتحان کرده باشید، حقیقتاً وقتی تخم مرغ را با تن ماهی مخلوط می کنیم لذیذتر می شود اما بعضی ها می گویند که خوردن تن ماهی با تخم مرغ مشکل دارد! آیا درست است؟ برنا نوشت؛ ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود.

چرا تن ماهی و تخم مرغ توصیه نمی شود؟ تن ماهی به همراه تخم مرغ به هیچ وجه ترکیب مناسبی نیست! حتی در طب سنتی نیز گفته شده که از مصرف ماهی و تخم مرغ اجتناب کنید.

در طب سنتی مصرف لبنیات، تخم مرغ و گوشت با همدیگر به شدت منع شده است و نباید این ها را به صورت (دو به دو یا هر سه) را با هم مصرف کرد.

همانطور که گفتیم، نباید سه دسته غذایی را با هم مصرف کرد زیرا با هم ناسازگار هستند.

بعضی غذاها وقتی با هم ترکیب شوند، خاصیت یکدیگر را خنثی می کنند و اگر مصرف این غذاها را ادامه دهیم دچار کمبود املاح و ویتامین های لازم می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید تخم مرغ و تن ماهی را باهم مصرف کنیم؟

چرا نباید تخم مرغ و تن ماهی را باهم مصرف کنیم؟