مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24سياسي

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب این بزرگراه باشید/ نشست عمیق در لاین تندرو


دو ماه پیش دفعتاً بخشی از بزرگراه آزادگان در لاین تندرو دچار فرو نشست در ابعاد 6*6 به عمق یک و نیم متر شد که منطقه بصورت موقت با 12 میکسر بتن آن محل را پر کرد؛ - دو ماه پیش دفعتاً بخشی از بزرگراه آزادگان در لاین تندرو دچار فرو نشست در ابعاد 6*6 به عمق یک و نیم متر شد که منطقه بصورت موقت با 12 میکسر بتن آن محل را پر کرد؛ اما بحران هر لحظه و هر دقیقه پیش رو است.

بحرانی که ممکن است تلفات جانی و تخریب های زیرساختی تجهیزات شهری را بصورت قابل توجه داشته باشد.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بحرانی فرونشست اتوبان آزادگان بر ضرورت اقدام آنی در این حوزه تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مظفر با اشاره به بازدید روز گذشته خود در قالب طرح رصد و حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در منطقه 19 گفت: طی بازدید از پروژه ها و چالش های مختلف منطقه با یک معضل و پدیده خاص مواجه شدیم که اگر امروز و بصورت فوری تصمیم و تدبیر مدیریت شهری نداشته باشد، احتمال وقوع یک بحران قابل توجه و غیرقابل جبران وجود دارد.

  وی افزود: در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط 4 جمع آوری کننده آب های سطحی منطقه 19 قرار گرفته و بخشی هم در منطقه 18 در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب های سطحی واقع شده است، متأسفانه در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب این بزرگراه باشید/ نشست عمیق در لاین تندرو

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب این بزرگراه باشید/ نشست عمیق در لاین تندرو