مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-25فرهنگي

مجموعه پویانمایی شهید ابراهیم هادی به قسمت 100 خواهد رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه تلویزیونی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا در قالب 13 قسمت 20 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 روی آنتن شبکه پنج رسانه ملی می رود.

- مجموعه تلویزیونی پویانمایی سلام بر ابراهیم کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا در قالب 13 قسمت 20 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 روی آنتن شبکه پنج رسانه ملی می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه تلویزیونی پویانمایی سلام بر ابراهیم کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صبا در قالب 13 قسمت 20 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 روی آنتن شبکه پنج رسانه ملی می رود.

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا، گفت: این مجموعه در 100 قسمت تولید می شود و از تکنیک تلفیقی سه بعدی رئال، موشن گرافیک سه بعدی و کمیک موشن در ساخت این مجموعه فاخر استفاده شده است.

تاکنون یک فصل از مجموعه پویانمایی سلام بر ابراهیم که شامل 13 قسمت است از رشادت های شهید ابراهیم هادی در عملیات هایی که نقش موثر و به سزایی داشته و به موازات آن ویژگی های اخلاقی شهید هادی مثل شجاعت، انسانیت، مسئولیت پذیری، صبر، استقامت، همدلی، ایمان به خدا و ائمه، پهلوانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه پویانمایی شهید ابراهیم هادی به قسمت 100 خواهد رسید

مجموعه پویانمایی شهید ابراهیم هادی به قسمت 100 خواهد رسید