مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-10اقتصادي

آماده سازی اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران


عباس علی آبادی، وزیر صمت به همراه محمدرضا موثقی نیا، رییس هیئت عامل ایمیدرو؛ اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیران و معاونان مجموعه «ومعادن» و پویاانرژی و نیز مسئولین استانی و شهرستانی 19 مرداد 1402 از پروژه افزایش .

- بازدید وزیر صمت از نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان آماده سازی اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران ایسنا/سمنان عباس علی آبادی، وزیر صمت به همراه محمدرضا موثقی نیا، رییس هیئت عامل ایمیدرو؛ اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیران و معاونان مجموعه ومعادن و پویاانرژی و نیز مسئولین استانی و شهرستانی 19 مرداد 1402 از پروژه افزایش ظرفیت 366 مگاواتی نیروگاه سمنان بازدید کرد.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، از آماده افتتاح بودن اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه آماده افتتاح که امروز مورد بازدید وزیر صمت قرار گرفت، به زودی در سفر رییس جمهور به استان سمنان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به این که طرح افزایش ظرفیت 366 مگاواتی نیروگاه سمنان اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران است که سنکرون شده، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران

آماده سازی اولین پروژه از پروژه های 48گانه پیشرانان پیشرفت ایران