مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-01سياسي

دعوت جامعه روحانیت مبارز از افراد برای ثبت نام در انتخابات مجلس


جامعه روحانیت مبارز در اطلاعیه ای از همه افراد اندیشمند، متخصص و باتجربه از همه طبقات، اصناف، اقوام، اقشار،گرایش ها و سلایق سیاسی دعوت کرد تا با ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار کنند.

- جامعه روحانیت مبارز در اطلاعیه ای از همه افراد اندیشمند، متخصص و باتجربه از همه طبقات، اصناف، اقوام، اقشار،گرایش ها و سلایق سیاسی دعوت کرد تا با ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات و نقش مردم حبل المتین الهی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

بدون تردید اراده و خواست مؤمنانه ملت برای تحقق آرمانهای ملی، دینی و انقلابی تنها مسیر پیشرفت، شکوفایی و سعادت است.

امروز کشور ما بیش از هر زمان به همبستگی و اقتدار همه جانبه نیازمند است و چنانچه رهبری معظم تبیین فرمودند مشارکت بالا در انتخابات راهکار اصلی است و مشارکت بالا نیز بدون بستری امن و فضایی سالم و رقابتی جدی امکان پذیر نیست.

جامعه روحانیت مبارز از همه افراد اندیشمند، متخصص و باتجربه از همه طبقات، اصناف، اقوام، اقشار، گرایش ها و سلایق سیاسی به خصوص بانوان و جوانان در سراسر کشور که مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جامعه روحانیت مبارز از افراد برای ثبت نام در انتخابات مجلس

دعوت جامعه روحانیت مبارز از افراد برای ثبت نام در انتخابات مجلس