مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-28اقتصادي

مشترکین خانگی برق کردستان 5 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند


طرح های تشویقی برای مشترکین بخش خانگی دیده شده و هرکس نسبت به سال گذشته مصرف کمتری داشته باشد مشمول تشویق و پاداش قرار می گیرد که در تیرماه امسال نزدیک بر 5 میلیارد تومان تشویقی در استان کردستان اعمال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هیوا لهونیان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: در یک هزار و 706 روستا از دورترین تا صعب العبورترین و سخت ترین شرایط توپوگرافی روستاهای کردستان خدمات برق رسانی ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خاطرنشان کرد: بیش از 18 هزار دستور کار و پروژه در 3 سال اخیر در سطح استان اجرا شده و مشکلی در حوزه برق در کردستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 400 کیلومتر شبکه برق در کردستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و 400 کیلومتر باقی مانده هم تا پایان امسال انجام می شود و جشن تبدیل کل شبکه برق استان به کابل خودنگهدار را برگزار خواهیم کرد.

لهونیان اضافه کرد: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سطح استان انجام شده که بی سابقه بوده است و زمینه آرامش و آسایش و خدمات رسانی هرچه بیشتر به هم استانی ها را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت برق کردستان افزود: تبدیل شبکه برق به کابل خودنگهدار موجب شد که در سخت ترین شرایط و بارش های سنگین برف سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین خانگی برق کردستان 5 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند

مشترکین خانگی برق کردستان 5 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند