مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-08حوادث

گشت های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می شود


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: به منظور حفظ سرمایه باغداران، گشت های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد جایگاه نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در بین شاخص های عملکرد به نسبت دیگر نیروی انتظامی شهرستان ها خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از استان های امن کشور است و شهرستان دشتستان در رتبه اول استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه هیچ جرم کشف نشده ای نداریم تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر انجام شده و در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش 100 درصد را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد سرقت های صورت گرفته در شهرستان دشتستان رد مال صورت گرفته است تاکید کرد: این موارد بعد که سرقت و مال را کشف کردیم به مال باخته برگشت داده شده است.

علی یاری با اشاره به کشفیات 133 درصدی جرایم خشن در شهرستان دشتستان اضافه کرد: بر روی کشف جرایم خشن تمرکز گذاشتیم و برخی از جرایم کشف شده مربوط به سنوات قبل است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص سوال خبرنگار مهر در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف نیروی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در مورد طرح حجاب و عفاف با تاکیداتی که فرمانده انتظامی استان بوشهر چهار طرح ناظر داریم که در طرح ناظر یک برخورد با خودروهای متخلفی است که کشف حجاب می کنند و به طور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می شود

گشت های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می شود