مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-06پزشكي

درخواست 3 هزار یورویی یک پزشک برای جراحی قلب


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: علی رغم اینکه بنده نسبت به تعرفه تعیین شده از سوی دولت گلایه دارم، شاهد دریافت رقم های نجومی توسط برخی از پزشکان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز در حاشیه افتتاح همراه سرای پناه واقع در منطقه 6 در قالب شصت و ششمین پویش امید و افتخار درباره دریافت هزینه های بسیار بالای برخی از پزشکان از بیماران برای انجام عمل های جراحی اظهار کرد: علی رغم اینکه بنده نسبت به تعرفه تعیین شده از سوی دولت گله دارم، شاهد دریافت رقم های نجومی توسط برخی از پزشکان هستیم.

وی تصریح کرد: اخیرا وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی تعرفه پزشکان را تعیین و ابلاغ کرده است و علی رغم اینکه این تعرفه متناسب با نرخ تورم نبوده شاهد دریافت برخی ارقام بالا از سوی برخی پزشکان هستیم.

به طور نمونه یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م.

م رقم 3 هزار یورویی را برای انجام یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است! یا یک پزشک دیگر نیز برای یک عمل جراحی در قسمت مچ پا 300 میلیون از بیمار درخواست کرده که همه این ارقام خارج از تعرفه های تعیین شده است.

قناعتی با اشاره به موارد اشاره شده از قوه قضاییه، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی خواست تا به این موضوعات رسیدگی و با متخلفین برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 3 هزار یورویی یک پزشک برای جراحی قلب

درخواست 3 هزار یورویی یک پزشک برای جراحی قلب