مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-19سياسي

انتقاد عضو شورای شهر رشت از کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها


عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از کیفیت آسفالت این شهر گفت: شهرداری باید تلاش کند تا کیفیت آسفالت ها را ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی رمضانی امروز شنبه در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: حضور موکب خدام شهرداری رشت به کربلای معلی در ایام اربعین یک کار فرهنگی بزرگ است.

وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری رشت مخلصانه و با عشق به اهل بیت (ع) در ایام اربعین مشغول به خدمت هستند، افزود: یکسری مشکلاتی وجود دارد که در نشستی که اخیراً در گلزار شهدا برگزار شد، متوجه شدیم برخی از سازمان ها هنوز نتوانسته اند کاملاً به تعهدات خود در این باره عمل کنند و انتظار داریم با ورود شهردار رشت کمبودها برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دشمنی ها برای کمرنگ کردن اجتماع و پیاده روی اربعین تمامی ندارد، گفت: عشق به حسین (ع) هیچ گاه در قلب عاشقانش فروکش نمی کند.

رمضانی با انتقاد از وضعیت آسفالت رشت بیان کرد: شهرداری با تمام توانش مشغول به خدمات رسانی است و انتظار می رود با بالا بردن کیفیت آسفالت ها، اجازه ندهیم شک و شبهه برای شهروندان در این باره ایجاد شود.

وی با اشاره به وضعیت خیابان شیک رشت افزود: انتظار می رود این خیابان با شروع کار پیمانکار جدید، هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر رشت از کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها

انتقاد عضو شورای شهر رشت از کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها