مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-29اجتماعي

ثبت نام بیش از 7 هزار دانش آموز خوزستانی در کارگاه های فنی تابستانی


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح نوجوان ماهر در خوزستان با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته های مهارتی و ایجاد بستری برای ورود آن ها به بازار کار و اشتغال خبر داد.

- مسعود حمیدی نژاد در حاشیه بازدید از کارگاه های هنرستان فتح المبین اهواز که امروز (7 مردادماه) انجام شد، با اشاره به ضرورت اجرای طرح های مهارتی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: تابستان فرصت خوبی در راستای ارائه آموزش های عملی به دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با عنوان اینکه بیش از 7 هزار نفر در کارگاه های فنی و حرفه ای تابستانی استان خوزستان ثبت نام کرده اند، افزود: با در نظر گرفتن کارگاه های آموزش و پرورش، می توان گفت بیش از 10 هزار نفر در سطح استان خوزستان در حال مهارت آموزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه رشته های فنی و حرفه ای در اولویت توسعه رشته های آموزش و پرورش قرار دارند، ادامه داد: طرح نوجوان ماهر موجب آشنایی دانش آموزان با رشته های مهارتی و ایجاد بستری برای ورود آن ها به بازار کار و اشتغال خواهد بود.

وی یادآور شد: آموزش فنی و حرفه ای یکی از برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و ارتقای دانش های فنی هنرجویان و دانش آموزان در تحقق شعار رونق تولید نقش مهمی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 7 هزار دانش آموز خوزستانی در کارگاه های فنی تابستانی

ثبت نام بیش از 7 هزار دانش آموز خوزستانی در کارگاه های فنی تابستانی