مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-30سياسي

توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام نشدنی است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور حوادث سال گذشته را با فتنه انگیزی منافقین در عملیات مرصاد مقایسه کرد و گفت: انقلاب اسلامی در جریان عملیات مرصاد و نیز اغتشاشات سال گذشته بزرگی و مردمی بودن خود را به رخ جهانیان کشید.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج سازندگی کشور حوادث سال گذشته را با فتنه انگیزی منافقین در عملیات مرصاد مقایسه کرد و گفت: انقلاب اسلامی در جریان عملیات مرصاد و نیز اغتشاشات سال گذشته "بزرگی" و "مردمی" بودن خود را به رخ جهانیان کشید.

سردار محمد زهرایی، امروز(هشتم مرداد) در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و اولین یادواره شهدای جهادگر استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله کرمانشاه، حوادث سال گذشته را با عملیات مرصاد مقایسه کرد و گفت: هر دو این فتنه ها و نیز فتنه های تمامی ناپذیر آینده دشمنان با هدف ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی شده و خواهند شد.

زهرایی با بیان اینکه دشمنان در جریان عملیات مرصاد در پی آن بودند که بعد از اینکه ایران و رژیم بعث عراق به توافق رسیده و فضای کشورمان رو به آرامش بود، با فتنه انگیزی منافقین به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند، ادامه داد: در حوادث سال گذشته نیز جبهه استکبار فتنه کم نظیری را در حوزه جنگ ترکیبی و چندوجهی علیه نظام طراحی کرده بود که اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام نشدنی است

توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تمام نشدنی است