مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-12سياسي

خبرنگاران جبهه حق در برابر جبهه باطل قلم بزنند


به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، اصحاب رسانه در جبهه حق نقش علمداری تمدن نوین اسلامی را بر عهده دارند و در جنگ شناختی و ترکیبی مجاهدان صف اول جبهه حق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات سازمان تبلیغات گیلان با اشاره به فعالیت خبری و رسانه ای خبرنگاران اظهار کرد: خروجی این فعالیت ها وقتی خبرنگار بتواند مانند زنبور عسل شهد گل ها را جمع کند، مایه شفا و درمان است.

  وی با بیان اینکه برخی فعالیت های خبرنگاران نشر بدی ها است، افزود: فعالیت آن دسته از خبرنگارنماها که مانند مگس تنها روی نقاط آلوده و سیاه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می نشینند و ضریب چند هزار برابر به نقاط ضعف خود ساخته می دهند، مانند حشره ای که نشر زشتی ها را برعهده دارد عمل می کنند.

  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه در جنگ شناختی امروز فعالیت رسانه های معاند بر نقطه دوم متمرکز است، گفت: رسانه هایی از این دست نقطه های سیاه را ضریب چند هزار برابری انعکاس می دهند و فعالیت شیطانی خود را با استفاده از رسانه دنبال می کنند و به دنبال نشر بدی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران جبهه حق در برابر جبهه باطل قلم بزنند

خبرنگاران جبهه حق در برابر جبهه باطل قلم بزنند