مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

هدف اقدامات تروریستی دشمن ایجاد اختلاف بین امت های مسلمان است


سمنان_ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمن با اقدامات تروریستی به دنبال ضربه زدن در رسیدن به مقاصد خود است، گفت: برای رسیدن به این نیت دشمن ایجاد اختلاف را در برنامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه اقدامات سخیف حمله به اماکن مذهبی مشهد و شاهچراغ محکوم است، ابراز داشت: دشمن با این قبیل برنامه ریزی ها می کوشد تا وحدت موجود بین کشورهای همسایه را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه تنها راه خنثی سازی این قبیل حملات چنگ انداختن به ریسمان وحدت است، افزود: دشمن نیک می داند که با وحدت دیگر جایگاهی نخواهد داشت لذا از هر طریق ممکن به دنبال قطع این ریسمان و کوتاه کردن دست ما از اتحاد است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هدف اقدامات تروریستی دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین امت های مسلمان است، ابراز داشت: استکبار که خود را در منجلاب زوال گرفتار می بیند با دست و پا زدن های بیهوده می کوشد تا به واسه ایجاد این تفرقه ها با هر روش حتی حمله به اماکن مذهبی خود را رهایی بخشد.

مطیعی با بیان اینکه در این برهه حساس کنونی که با جنگ فرهنگی و رسانه ای مواجه هستیم باید بیش از گذشته مراقب ترفندهای جدید دشمن بود، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اقدامات تروریستی دشمن ایجاد اختلاف بین امت های مسلمان است

هدف اقدامات تروریستی دشمن ایجاد اختلاف بین امت های مسلمان است