مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-29اقتصادي

اضافه شدن 4 شهرک صنعتی به همدان/ اولویت همدانی ها برای دریافت وام مسکن


نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه همدان باران پروژه هاست، گفت: این شهرستان با قدرت توسعه پیدا می کند به طوری که چهار شهرک صنعتی جدید به شهرک های صنعتی همدان اضافه می شود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه همدان باران پروژه هاست، گفت: این شهرستان با قدرت توسعه پیدا می کند به طوری که چهار شهرک صنعتی جدید به شهرک های صنعتی همدان اضافه می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی شنبه 7 مرداد در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: بودجه شهرستان 236 میلیارد تومان است که این رشد بودجه به این علت بود که دولت فروش نفت را به بالای یک میلیون و 500 هزار برساند یعنی سه درصد مناطق محروم 13 هزار و 100 بود که امسال 57 هزار و 550 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: سهم سال گذشته ما 236 میلیارد تومان بود امسال 570 میلیارد تومان شده است به طوریکه 64 میلیارد از این ناحیه به بودجه شهرستان اضافه شد اما توسعه شهرستان به این اعتبارات نیست.

حاجی بابایی ادامه داد: 400 میلیارد تومان برای دو مجتمع آبرسانی اعتبار گذاشته شده و 400 میلیارد تومان برای الگوی کشت اعتبار دیده شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: 20 هزار میلیارد تومان پتروشیمی این سینا و 300 میلیارد تومان در دو ماه آینده برای تجهیز بیمارستان اکباتان تخصیص می یابد و دانشگاه علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 4 شهرک صنعتی به همدان/ اولویت همدانی ها برای دریافت وام مسکن

اضافه شدن 4 شهرک صنعتی به همدان/ اولویت همدانی ها برای دریافت وام مسکن