مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-10سياسي

هم اندیشی فعالان رسانه های جبهه انقلاب /همدل باشیم


به بهانه روز خبرنگار فعالان رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در مدرسه تاریخی معصومیه بیرجند نشست هم اندیشی برگزار کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: این روزها برای اهالی قلم و رسانه با نام شهدا گره خورده است چرا که مزین به نام شهدایی چون شهید محمود صارمی و شهید محمد ناصری است که در 17 مرداد در مزار شریف افغانستان مظلومانه آسمانی شدند.

همچنین این ایام سالگرد شهادت شهید محسن حججی، آن جوان شیر مرد ایرانی است که در پنجه دیوهای داعشی مشق شجاعت را رقم زد و با گام های استوار خود تداعی کننده مردان دوران دفاع مقدس شد.

همه این مناسب ها بهانه ای شد تا در یک عصر تابستانی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی به همت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه علمیه تاریخی معصومیه بیرجند که یکی از هویت های فرهنگی شهر بیرجند محسوب می شود دور هم جمع شوند و بایدها و نبایدهای کار رسانه ای در عصر جدید بگویند.

ضرورت تعامل بیشتر رسانه های جبهه انقلاب مهدی کاظمی فر و ابوالفضل حسن پور دو تن از فعالان رسانه ای خراسان جنوبی به نمایندگی از خبرنگاران در این محفل سخن گفتند و از ظرافت کار فرهنگی، ضرورت تعامل بیشتر جبهه رسانه ای انقلاب و … سخن گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی فعالان رسانه های جبهه انقلاب /همدل باشیم

هم اندیشی فعالان رسانه های جبهه انقلاب /همدل باشیم