مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14فناوري

علت اختلال در پیامک های سامانه همتا چیست؟


در حالیکه قطعی پیامک های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رسیده است که پیامک های اطلاع رسانی سامانه همتا و درگاه کد دستوری #7777* برای برخی مشترکان همراه اول، دچار اختلال جدی شده است.

علت اختلال در پیامک های سامانه همتا چیست؟ بر اساس پیگیری خبرنگار مهر از سامانه همتا، اختلال در سرویس های پیامک این سامانه برای دارندگان سیم کارت های همراه اول، تأیید شد.

براین اساس، در یک ماه گذشته ثبت و انتقال مالیک گوشی های تلفن همراه و استعلام قانونی بودن یا نبودن آن ها توسط سیم کارت همراه اول بسیار دشوار شده است.

شنیده ها از بازار گوشی های تلفن همراه نیز نشان می دهد، اختلال در سامانه همتا به قدری جدی است که سرویس های پیامکی این سامانه برای سیم کارت های همراه اول، در طول روز 2 تا 3 ساعت برقرار است و در باقی زمان ها، پاسخی از سمت همتا برای سیم کارت های همراه اول ارسال نمی شود.

همراه اول: پیامک های همتا فعال است اما مطالبات ما پرداخت نشده است! اما مسئولان شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) نظر دیگری دارند و معتقدند در حال حاضر سرویس های سامانه همتا فعال بوده و پیامک های این سامانه برای مشترکان همراه اول، ارسال می شود و خدمات رسانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اختلال در پیامک های سامانه همتا چیست؟

علت اختلال در پیامک های سامانه همتا چیست؟