مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-14دانش

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آنان است.

البزری بیان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل از تاریخ 20 مرداد تا 20 شهریور ماه 1402 از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.

behdasht.

gov.

ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان تصریح کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی