مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-21فرهنگي

کمال تبریزی: ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است


تعداد و تنوع بازیگران ایرانی در مقایسه با سایر نقاط جهان چندان گسترده نیست و در اغلب موارد فیلمسازان قدرت انتخاب چندانی ندارند و ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است.

- ، ایرنا نوشت: کمال تبریزی در مورد تولید جدیدترین اثرش، فیلم سینمایی دست انداز (1400) بیان کرد: تهیه کننده این فیلم با من تماس گرفت که آمادگی ساخت یک فیلم سینمایی را دارند و اگر بتوانیم به طرح و فیلمنامه مناسبی برسیم امکان شروع پیش تولید فراهم و پروژه آغاز خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی مارمولک (1382) ادامه داد: بنابراین باهم در مورد ایده های مختلف ساعت ها و جلسات متعدد بحث و گفتگو کردیم تا اینکه سرانجام روی نسخه اولیه فیلمنامه آقای فخری زاده توافق حاصل شد و عملا پیش تولید را شروع کردیم.

البته در زمان پیش تولید همچنان بحث و گفتگو درباره فیلمنامه با سرگروه ها ادامه پیدا کرد و تغییراتی مناسب آن دوران یعنی سال 1397 توسط نویسنده فیلمنامه انجام شد و سرانجام نسخه نهایی به دست آمد و بر اساس آن جزییات بعدی و اجرایی پروژه ادامه پیدا کرد تا اینکه به مرحله شروع فیلمبرداری رسیدیم.

تبریزی در مورد چرایی ساخت این اثر توضیح داد: نکته اصلی و مهم فیلمنامه این بود که برای اولین بار قهرمان داستان، از میان آدم های معمولی جامعه بود و اتفاقا پیشرفت داستان به سمتی است که معمولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال تبریزی: ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است

کمال تبریزی: ترکیب بازیگران در بیشتر مواقع تکراری است