مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 02:002023-07-27سياسي

مقاومت در لبنان ملهم از نهضت عاشوراست/جامعه لبنان آماده جهاد است


دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در مراسم شب عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت در میان عزاداران حسینی با اشاره به درس های فراموش ناشدنی ایثار و فدارکاری در مکتب امام حسین گفت: بخش بزرگی از منازعات جاری در لبنان و جهان به رابطه تنازع قدرتمندان بر سر قدرت و رهبری ارتباط دارد.

وبگاه خبری المنار شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که سید حسن نصرالله در مراسم تاسوعای حسینی در جنوب بیروت با تاکید بر درس های الهام بخش از واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی در جمع عزاداران حسینی گفت: بسیاری از نبردهایی که در طول تاریخ رخ داده است به بهانه کشمکش بر سر تصاحب غنایم، انرژی، نفت، تسلط بر بازار و انرژی صورت گرفته است و این منازعات هرگز در راستای ترویج عدالت و اقامه مساوات در میان مردم رخ نداده است.

نصرالله با اشاره به عوامل پشت صحنه جنگ افروزی در طول تاریخ افزود: نخبگان سیاسی، مالی و اقتصادی همواره عامل پشت پرده جنگ افروزی در طول تاریخ برای تأمین منافع دنیوی خود بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در لبنان ملهم از نهضت عاشوراست/جامعه لبنان آماده جهاد است

مقاومت در لبنان ملهم از نهضت عاشوراست/جامعه لبنان آماده جهاد است