مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-22سياسي

قانونی برای رمزارزها تصویب نشده است


هنوز قانونی برای رمزارزها تصویب نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی اشرف درویشیان در حاشیه همایش ملی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، در جمع خبرنگاران گفت: با وجود آنکه دولت و مجلس اقدامات خوبی در زمینه مقابله با رمزارزها انجام داده اند اما هنوز برای ساماندهی آن قانونی تصویب نشده است که باید قانون در این زمینه تهیه و تصویب شود.

وی افزود: رمزارزها یکی از زمینه های انجام پولشویی و تامین مالی تروریسم در کشور است که باید ساماندهی شود و برای این مسئله هم نیاز به تصویب قانون داریم.

درویشیان با بیان اینکه اقدامات مقابله با پولشویی باید به اطلاع مردم برسد، گفت: اقداماتی مانند فرار مالیاتی و فضای ناسالم اقتصادی انجام می شود که باید در قالب مبارزه با پولشویی با آن مقابله شود و در عوض فعالیت های اقتصادی و کار سالم مورد تشویق قرار گیرد.

رییس دفتر بازرسی رییس جمهور اظهار داشت: عده ای از افراد با انگیزه فرار مالیاتی و پولشویی فعالیت های زیرزمینی انجام می دهند که باید با آن مقابله شود و در عین حال از جریان سالم تولید هم حمایت شود.

وی اضافه کرد: آیین نامه های مبارزه با پولشویی مترقی و به روز هستند اما متأسفانه تحریم ها اثر گذاشته و باعث افزایش فساد و فعالیت های غیرشفاف در کشور شده است و ما در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی برای رمزارزها تصویب نشده است

قانونی برای رمزارزها تصویب نشده است