مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-22پزشكي

اماکن دانش آموزی و دانشجویی استان سمنان از نظر سلامت پاکسازی شود


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه ارائه خدمات حوزه سلامت و بهداشت به عنوان مطالبه عمومی مورد تاکید است، گفت: محیط های دانش آموزی و دانشجویی استان از نظر سلامت پاکسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده صبح سه شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت و بهداشت به عنوان مطالبه عموم مورد تاکید است، ابراز داشت: برای رسیدن به این مهم علاوه بر تلاش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود می بایست رسانه ها نیز در راستای افزایش سطح آگاهی مردم تلاش کنند.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها پاک سازی اطراف محیط های دانشجویی و دانش آموزی باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای این منظور سم پاشی این اماکن باید انجام شود.

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه تلاش های خوبی پیرامون مبارزه با بیماری سالک انجام شد که مستمر باید ادامه یابد، ابراز داشت: انتظار می رود فرمانداری دامغان برای مقابله با بیماری سالک از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرده و اولویت اول خود را مبارزه با این بیماری قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن دانش آموزی و دانشجویی استان سمنان از نظر سلامت پاکسازی شود

اماکن دانش آموزی و دانشجویی استان سمنان از نظر سلامت پاکسازی شود