مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-29سياسي

قضاوت ها جای گفت و گو را گرفته است


رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: نه تنها دانشجویان، بلکه استادان و کارمندان دانشگاه نیز باید احساس کنند که نقش مؤثری در اداره کشور دارند و می توانند امید آفرین و رشد افزا باشند.

- ایسنا/اصفهان رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: نه تنها دانشجویان، بلکه استادان و کارمندان دانشگاه نیز باید احساس کنند که نقش مؤثری در اداره کشور دارند و می توانند امید آفرین و رشد افزا باشند.

یکی از ساده ترین راه ها برای القای این حس فراهم کردن فضای گفت وگوست، اما متاسفانه در حال حاضر قضاوت ها جای تبادل نظر و گفت وگو را در جامعه ما گرفته و ارتباط نسل ها در حال قطع شدن است.

حسین ربانی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از حرکت علمی تأکید دارند، اظهار کرد: شاید بتوان گفت تنها راه برون رفت کشور نیز همین توجه واقعی به علم و دانش است؛ چرا که علت العلل مشکلات و همه آنچه منجر به ناامیدی می شود و مسائل را لاینحل جلوه می دهد در این خلاصه می شود که ما برخورد عالمانه با مسائل نداریم.

وی ادامه داد: از آموزه های دینی نیز می توان این طور برداشت کرد که معجزه ایمان، وقتی نمایان می شود که بر عقل استوار باشد؛ عقل و ایمان دو نعمتی است که ما از آن باید به موازات هم بهره بگیریم و باید این واقعیت را بپذیریم که نه ایمان می تواند جای عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت ها جای گفت و گو را گرفته است

قضاوت ها جای گفت و گو را گرفته است