مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-12اجتماعي

انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده های سمنان ممنوع شد


انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده های این استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در بازدید از پارکینگ های وسایل نقلیه موتوری شاهرود، با خودروهای بدون پلاک توقیفی مواجه و حتی در حین بازدید، با تریلر حامل خودروهای بدون پلاک روبه رو شدو برای ساماندهی این وسایل نقلیه، دستورات قانونی را به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: در حین بازدید از توقفگاه شاهرود با تریلر حامل خودروهای تولید سال جاری مواجه شدیم که تعدادی از خودروهای بدون پلاک در حال انتقال به مقصد بودند.

وی تصریح کرد: بلافاصله به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده شد تا با ورود قانونی، نسبت به تعیین تکلیف قانونی و ساماندهی وسایل نقلیه مذکور اقدام کند.

عبداللهی افزود: انتقال خودروهای بدون پلاک چنانچه یدک کش هم متعلق به شرکت سازنده باشد، خلاف موازین و مقررات قانونی است و علاوه بر توقیف خودروها، برای رانندگان هم تبعات قانونی بعدی ایجاد می کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان به رانندگان آن وسایل نقلیه خاطرنشان کرد: توصیه می شود، رانندگان وسایل نقلیه سنگین از انتقال و تردد در جاده های کشور به این نحو خودداری کرده؛ زیرا در صورت ارتکاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده های سمنان ممنوع شد

انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده های سمنان ممنوع شد