مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 00:052023-07-26حوادث

کشف 19 دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان نور


فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: 19 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- علی اکبر قلی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با مزارع و تهیه و تولید کنندگان غیر مجاز استخراج رمزهای دیجیتال و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز سازنده بیت کوین در نور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پاسگاه ناتل کنار به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از ساختمانی موفق شدند 19 دستگاه ماینر قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر 12میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: در این رابطه مکان موصوف پلمپ و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

  وی گفت: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی از اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان نور

کشف 19 دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان نور